SEARCH RESULTS

Ulpanat Bnei Akiva Neot Avraham Kiryat Arman

  • Address:
  • 8904847 ,Arad ,Hapalmach Street 68 , Arad
  • 089971411
  • ubaarad.co.il
  • Transparency rating
    (36%)
    Categories of Activities:


הצבנו כמטרה לעזור לבת לגלות את כוחותיה הפנימיים ולהעצימם לטובתה, לטובת משפחתה ועמה. שאיפתנו היא לחנך את בנותינו לדרישת ה' תמידית בכל אשר יפנו, ולסייע לכל בת להתפתח כצעירה בעלת מידות, עובדת ה' בשמחה, עצמאית, ומפתחת את כישוריה וכוחותיה.


בקצה העיר ערד אשר בגבול מדבר יהודה, במקום בו הארץ נושקת לשמים, במקום בו המרחב הפיזי מאפשר את התרחבות הלב, ניצבת אולפנת בני עקיבא ערד לחינוך סביבתי.
בית האולפנא מהווה בית גידול חם לבנותינו, בו שותפים הבנות והצוות בהנהגתו של הרב יהושע פיינה, לבניין משפחה על אדני ערכים של תורה וחברה, קבלה וכבוד, יחס אישי והעצמה של כל בת ובת.

מתוך מודעות לעולמנו המשתנה ולתפקידים הרבים והמורכבים להם נדרשות בנותינו בחייהן כבוגרות, ומתוך אמונה כי "האלוקים ברא את האדם ישר", הצבנו כמטרה לעזור לבת לגלות את כוחותיה הפנימיים ולהעצימם, להחיותם ולהביאם לידי ביטוי לטובתה של הבת ומשפחתה, הקהילה והאומה.

מתוך אמונת הנצח כי "ויצונו ה´ לעשות את כל החוקים האלה לטוב לנו לחיותנו כהיום הזה" אנו מחנכים את הבת לקבלת עול מלכות שמיים מתוך דיאלוג, ולהשתלבות בריאה בתוך העולם המודרני. זאת במטרה לסייע לה למצוא את הדרך לעבוד את ה' ולפתח את עצמיותה. שאיפתנו היא לחנך בע"ה את בנותינו לדרישת ד' תמידית בכל אשר יפנו, בבחינת "קרבת אלוקים לי טוב".

אנו פועלים לשכלול כוחותיה של הבת, ובראשם: השכל (רכישת כלים, פיתוח החשיבה, הרחבת אופקים); הנפש (בניין האישיות ובנין המידות) והרוח (אמונה, ערכים, מעורבות, אכפתיות ואחריות). הכול במטרה לסייע לה בתפקידה העתידי בבנין המשפחה, העם והארץ.

אנו מתפללים לבורא עולם שיאיר את דרכנו בבירור מחודש של אתגרי החינוך היום, ויתקיים בנו המאמר "הישן יתחדש והחדש יתקדש ויחדיו לאבוקות אורים על ציון" (אגרות הראי"ה א, ריד).

Certificate of Good Standing
(Nihul Takin)
  
Financial Report (last tax year)   
Certificate of Financial Accounting
(Ishur Nihul Pinkasei Chesbonot)
  
Annual Report (last tax year) - Hebrew   
Certificate of tax-deductibility at source (Ishur Nikui Mas b'Makor)   
Annual Report (last tax year) - English   
Classification as non-profit organization (Sivug Malcar)   
Anticipated Budget (this coming year) - Hebrew   
Non-standard articles of incorporation
(Takanon Meuchad)
  
Anticipated Budget (this coming year) - English