SEARCH RESULTS

(Bat-Dor Beer- Sheva Municipal Dance Center (registered non-profit organization

  • Transparency rating
    (48%)
    Categories of Activities:

הייעוד בית הספר הוא להכשיר רקדנים מקצועיים בכל סגנונות המחול האמנותי ובד בבד לאפשר לכל הילדים ובני הנוער הרוצים לעסוק במחול להנאתם, ללמוד מצוות המורים המקצועי ביותר.

להקת המחול קמע הנה אחד מהקולות המרכזיים בעולם המחול הישראלי. קמע מזמינה את הצופים לחוויה מרתקת, אסתטית ומהוקצעת במגוון יצירות מרגשות.

קמע נוסדה בשנת 2002 כיוזמה משותפת של דניאלה שפירא ותמיר גינץ כלהקת הבית של מרכז המחול בת דור באר שבע ע"ש לארי וליליאן גודמן. קמע הנה שגרירה נאמנה של העיר באר שבע בעשרות מופעים מדי שנה בארץ ובעולם. צוות הלהקה על רקדניה מתגוררים בבירת הנגב והנם חלק בלתי נפרד מהקהילה התרבותית בעיר.

תמיר גינץ, המנהל האמנותי והכוריאוגרף של הלהקה, יוצר עבודות המהוות את הציר המרכזי ברפרטואר ומאופיינות בשפה אישית, ססגונית וייחודית המתבססת על הטכניקות הקלאסית והמודרנית. על הבמה גינץ מצליח ליצור עולם עשיר ברבדים ששואב אליו את הקהל.

קמע הנה בית ל-12 רקדנים, ישראלים לצד רקדנים מרחבי העולם, בעלי אישיות ייחודית המביאים לבמה ביצוע אלגנטי, וירטואוזי ורענן.

קמע זכתה להצלחה בסיורי הופעות ובפסטיבלים יידועי שם באירופה, דרום אמריקה, בסין ובהודו. הלהקה מטפחת קהל צעיר של שוחרי מחול באמצעות מופעים לנוער וילדים. קמע נותנת במה ליצירה ישראלית מקורית של כוריאוגרפים אורחים ושל רקדנים יוצרים.

רקדני הלהקה מקיימים פרויקטים חינוכיים של הוראה והסברה בבתי-ספר, מגמות ואולפנות מחול, סדנאות אמן, סדנאות רפרטואר ותכניות העשרה בכל רחבי הארץ.

בסמיכות ללהקה פועל במרכז המחול בת דור באר שבע ע"ש לארי וליליאן גודמן, בית הספר המקצועי הגדול למחול בישראל שהכשיר את הגרעין הראשוני של רקדני הלהקה.
במאי 2013 הושלמה בנייתו של "בית להקת המחול קמע ע"ש סברין גודמן", תודות לתרומתה האדיבה של קרן גודמן (שיקאגו), מפעל הפיס ועיריית באר-שבע.

הלהקה זוכה לפריחה בזכות תמיכתו הרציפה של מינהל התרבות שבמשרד התרבות והספורט ובזכות מדיניות פיתוח מוסדות התרבות של עיריית באר שבע.

Certificate of Good Standing
(Nihul Takin)
  
Financial Report (last tax year)   
Certificate of Financial Accounting
(Ishur Nihul Pinkasei Chesbonot)
  
Annual Report (last tax year) - Hebrew   
Certificate of tax-deductibility at source (Ishur Nikui Mas b'Makor)   
Annual Report (last tax year) - English   
Classification as non-profit organization (Sivug Malcar)   
Anticipated Budget (this coming year) - Hebrew   
Non-standard articles of incorporation
(Takanon Meuchad)
  
Anticipated Budget (this coming year) - English