SEARCH RESULTS

Dualis Social Investment Fund

  • Address:
  • Lev Ha'aretz Industrial Park, Rosh Ha’ayin - Tevet Group Logistics Services building Second floor, Office #4 Mailing address: P.O. Box 293 Rosh Ha’ayin 4810102, Herzliyya
  • 036388888
  • www.dualis.org.il
  • Transparency rating
    (40%)
    Categories of Activities:
  • Bridging Social Divides

קידום מטרות חברתיות באמצעות עסקים חברתיים המספקים רכישת מיומנויות, הכשרה מקצועית ותעסוקה בשכר לאוכלוסיות המודרות ממעגל העבודה.

קרן דואליס להשקעות חברתיות (ע"ר)
קרן דואליס להשקעות חברתיות היא עמותה הפועלת לקידום מטרות חברתיות באמצעות עסקים חברתיים, עסקים המכשירים ומעסיקים אוכלוסיות המודרות ממעגל העבודה.

אנו מאמינים בחיזוק האוכלוסיות המודרות על ידי יצירת הזדמנויות תעסוקה ויכולות התפרנסות עבורן.

לתפיסתנו, השילוב הנכון בין העולם העסקי לעולם החברתי אינו רק על בסיס תרומה, אלא על ידי השקעה, ליווי וסיוע ליזמים בהקמה ובתפעול של עסקים חברתיים למטרות רווח, אשר פועלים בדואליות ומשלבים מטרות חברתיות עם מטרות עסקיות.

מהו עסק חברתי
עסק חברתי הוא ביטוי לתפיסת עולם המבקשת לקדם מטרה חברתית באמצעות פעילות עסקית. בבסיסו של העסק החברתי שוכנת יוזמה שמטרתה הפקת תועלת חברתית והוצאתה אל הפועל נעשית באמצעות פעילות עסקית רגילה.

הגשמת המטרה החברתית מטילה על העסק עלויות עודפות, שאינן מאפשרות לו למקסם את רווחיו הכלכליים בדומה לעסק מקביל לו שאינו עסק חברתי, אך היא מאפשרת לו ליהנות גם מרווח חברתי.

דרכי פעולתה של דואליס
דואליס פועלת במתכונת של קרן הון סיכון כאשר בכל השקעה, בנוסף להשקעה ההונית, מסייעת הקרן בחשיבה אסטרטגית, במערכות הניהול, הדיווח והבקרה הפיננסיים, בשיווק, בליווי ובחיזוק התוכנית החברתית.

הקרן פועלת בשיתוף פעולה רב מגזרי ומשלבת בעסקים בהם היא שותפה עמותות אשר מתמחות בטיפול באוכלוסיות היעד, יזמים, ארגונים עסקיים, אנשי עסקים וגורמים רלוונטיים ברשויות המקומיות ובמשרדי הממשלה. לצד פעילות זו, הקרן חותרת לקידום שינויים רגולטוריים הנדרשים לביסוס תעשיה של עסקים חברתיים בישראל ואף פועלת לפיתוח תוכניות וכלי הערכה ומדידה של תשואה חברתית ושל המחקר בתחום.

רווחי הקרן מהשקעות בעסקים חברתיים חוזרים להשקעות חדשות.

הקמת קרן דואליס יוזמה
עם הזכייה במכרז של קרן יוזמה חברתית בניהול הביטוח הלאומי, משרד האוצר והמועצה הלאומית לכלכלה, הקמנו ב-2015 את קרן ‘דואליס יוזמה’ בהיקף של 26 מיליון ₪ אשר תשקיע בעסקים חברתיים המכשירים ומעסיקים אוכלוסיות מוחלשות.

Certificate of Good Standing
(Nihul Takin)
  
Financial Report (last tax year)   
Certificate of Financial Accounting
(Ishur Nihul Pinkasei Chesbonot)
  
Annual Report (last tax year) - Hebrew   
Certificate of tax-deductibility at source (Ishur Nikui Mas b'Makor)   
Annual Report (last tax year) - English   
Classification as non-profit organization (Sivug Malcar)   
Anticipated Budget (this coming year) - Hebrew   
Non-standard articles of incorporation
(Takanon Meuchad)
  
Anticipated Budget (this coming year) - English